Shop Mobile More Submit  Join Login
contest entry? or what idk by teacupballerina contest entry? or what idk by teacupballerina
:iconchiiplz::iconhidekiplz: LOLOLOLOLOL

for #OldCartoons contest i think? to hell with this, I should have added more characters anyway.

oh my god the ruffles. damn chii's outfits THEY'RE CUTE BUT OMG TIME CONSUMING AND DIFFICULT TO DRAW.

chii and hideki are from Chobits, one of the few decent animu+mango series out there

aku and bloss..WELL YOU KNOW.
Add a Comment:
 
:iconpiratemari:
piratemari Featured By Owner Apr 26, 2011  Hobbyist General Artist
LOVE! -dies from happiness-
Reply
:iconshaharaj:
shaharaj Featured By Owner Jul 18, 2010  Student Digital Artist
BRAP. that was a fart soun btw
Reply
:iconsnowontheradio:
SnowontheRadio Featured By Owner Jul 16, 2010  Student Digital Artist
Dose frills. DAT DETAIL. I love your coloring more every time I look at it. ;-;
Reply
:iconteacupballerina:
teacupballerina Featured By Owner Jul 19, 2010  Student General Artist
Q___Q thank you
Reply
:iconclaws-prower:
Claws-Prower Featured By Owner Jul 15, 2010
So...where exactly dis this pairing spawn from? Fusion Fall?
Reply
:iconteacupballerina:
teacupballerina Featured By Owner Jul 15, 2010  Student General Artist
er...no it was around about two years before Fusion Fall XDDDD I started drawing it and then it got a fanbase o__o
Reply
:iconclaws-prower:
Claws-Prower Featured By Owner Jul 15, 2010
That...effing weird. :\
Reply
:iconteacupballerina:
teacupballerina Featured By Owner Jul 15, 2010  Student General Artist
Yeah, until you put it into context :D Then it makes a lot of sense.
Reply
:iconclaws-prower:
Claws-Prower Featured By Owner Jul 15, 2010
How so?
Reply
:iconteacupballerina:
teacupballerina Featured By Owner Jul 15, 2010  Student General Artist
[link]

skim to reasoning |D
Reply
:iconclaws-prower:
Claws-Prower Featured By Owner Jul 15, 2010
:iconfgsfdsplz: I...uh...hmm...how did...:iconnotimpressedplz: How on earth did you come up with this? XD
Reply
:iconteacupballerina:
teacupballerina Featured By Owner Jul 15, 2010  Student General Artist
XDDDDDDDD I don't even remember now.
Reply
(1 Reply)
:iconmetaknight015:
MetaKnight015 Featured By Owner Jul 15, 2010  Student General Artist
thats so cool! great job!
Reply
:iconteacupballerina:
teacupballerina Featured By Owner Jul 15, 2010  Student General Artist
:D Thank you!
Reply
:iconmetaknight015:
MetaKnight015 Featured By Owner Jul 15, 2010  Student General Artist
your welcome :D
Reply
:iconnuma-numa-shadow:
Numa-Numa-Shadow Featured By Owner Jul 15, 2010  Hobbyist General Artist
GAWD I love those rufflessssssssss <33333 And that dressasdfghjkl I LOVE IT

Also Aku is absolutely adorable like that don't cha know <3

My only problem with this is that I dunno if you drew Blossom looking at us or looking at Aku o__o
Reply
:iconteacupballerina:
teacupballerina Featured By Owner Jul 15, 2010  Student General Artist
....looking at us LOL XDDDDD <3 thanks!
Reply
:iconnuma-numa-shadow:
Numa-Numa-Shadow Featured By Owner Jul 15, 2010  Hobbyist General Artist
lol no problem :heart:

And I'm just wondering but are you really busy with your messages?
Reply
:iconteacupballerina:
teacupballerina Featured By Owner Jul 15, 2010  Student General Artist
messages and trying to get some trades done before i upload new resickness.
Reply
:iconnuma-numa-shadow:
Numa-Numa-Shadow Featured By Owner Jul 15, 2010  Hobbyist General Artist
So maybe that is why you're not answering the notes huh? Well whatever, I hope you get through all of your messages~! XD
Reply
:iconteacupballerina:
teacupballerina Featured By Owner Jul 15, 2010  Student General Artist
lol ive read them just havent had time to reply >>;;; rofl
Reply
:iconnuma-numa-shadow:
Numa-Numa-Shadow Featured By Owner Jul 15, 2010  Hobbyist General Artist
Yeah, Villain and I were kind of bummed you didn't answer, but now I understand perfectly. Sorry if I really did bother you, though!
Reply
:iconteacupballerina:
teacupballerina Featured By Owner Jul 15, 2010  Student General Artist
>: sorry. i'm trying to hurry and get all this shit done XDDDD
Reply
(1 Reply)
:iconzah-zah:
Zah-Zah Featured By Owner Jul 15, 2010  Hobbyist Digital Artist
YOU JUST GAVE ME A DISTURBING IDEA :iconiloveitplz:

.. btw, wood it bii a craim draweeng dem togeder eenn mai stail? :iconretardedplz:
Reply
:iconteacupballerina:
teacupballerina Featured By Owner Jul 15, 2010  Student General Artist
DO IT. DRAW IT. <3
Reply
:iconzah-zah:
Zah-Zah Featured By Owner Jul 18, 2010  Hobbyist Digital Artist
I WILL. I WILL.

IN A MILLION YEARS. FFFFFFFFF
Reply
:iconryoukittygirl:
Ryoukittygirl Featured By Owner Jul 14, 2010  Hobbyist General Artist
Her dress is so cute that I wanna punch a baby.
Reply
:iconteacupballerina:
teacupballerina Featured By Owner Jul 14, 2010  Student General Artist
let's punch it together
Reply
:iconryoukittygirl:
Ryoukittygirl Featured By Owner Jul 14, 2010  Hobbyist General Artist
hells yeah
Reply
:iconppgdfan9999:
PPGDFan9999 Featured By Owner Jul 14, 2010
I'm just going to submit this to Anime Dress Up Contest Folder Ok?
Reply
:iconteacupballerina:
teacupballerina Featured By Owner Jul 14, 2010  Student General Artist
k :D
Reply
:iconppgdfan9999:
PPGDFan9999 Featured By Owner Jul 14, 2010
Oh, and great entry! Just to tell you that the prize may turn out to be a Llama due to problems. Hope you understand. ^^;
Reply
:iconteacupballerina:
teacupballerina Featured By Owner Jul 14, 2010  Student General Artist
llama eUe <3 thank you!
Reply
:iconcryptidgirl:
CryptidGirl Featured By Owner Jul 14, 2010   General Artist
ABSOLUTELY PRECIOUS!!!!!!!
Reply
:iconteacupballerina:
teacupballerina Featured By Owner Jul 14, 2010  Student General Artist
o-o WHOA thank you <333
Reply
:icono0-ramiel-0o:
o0-Ramiel-0o Featured By Owner Jul 14, 2010
I'd probably have a hard time drawing ruffles like those, but you pulled it off nicely. ^_^
Reply
:iconteacupballerina:
teacupballerina Featured By Owner Jul 14, 2010  Student General Artist
:'D Thanks! they took forever TnT
Reply
:icono0-ramiel-0o:
o0-Ramiel-0o Featured By Owner Jul 14, 2010
Ikr, I bet ruffles that small and in that many numbers would take a long time to do. *headesk* :iconheaddeskplz:
Reply
:iconlittle-rin-chan:
Little-Rin-Chan Featured By Owner Jul 14, 2010  Student Filmographer
Ffff Blossom's dress is so cute >w< WIN!
Reply
:iconteacupballerina:
teacupballerina Featured By Owner Jul 14, 2010  Student General Artist
it's one of Chi's dresses :D [link] DOHOHOHOHO
Reply
:iconkiacweb94:
Kiacweb94 Featured By Owner Jul 14, 2010
:iconomgkawaiiplz: I love Chobits O3O
Reply
:iconteacupballerina:
teacupballerina Featured By Owner Jul 14, 2010  Student General Artist
awesome series:heart: DEXTER IS TOTALLY MINORU AMIRITE
Reply
:iconkiacweb94:
Kiacweb94 Featured By Owner Jul 14, 2010
Yessss =D
Reply
:iconmagicmidtown:
MagicMidtown Featured By Owner Jul 14, 2010
Very, very nice. =) Love the detail you put into her dress.
Reply
:iconteacupballerina:
teacupballerina Featured By Owner Jul 14, 2010  Student General Artist
:'D Thank you! It took forever X___X
Reply
:iconmagicmidtown:
MagicMidtown Featured By Owner Jul 14, 2010
You're welcome. =) And I bet. o.o
Reply
:iconmrsaeba-san:
MRSaeba-San Featured By Owner Jul 14, 2010  Hobbyist General Artist
Cute! ^^
Reply
:iconteacupballerina:
teacupballerina Featured By Owner Jul 14, 2010  Student General Artist
:3 Thanks~
Reply
:iconprettydog200:
Prettydog200 Featured By Owner Jul 14, 2010  Hobbyist General Artist
Luv it :iconohjoyplz:
Hope you win :dummy:
Reply
:iconteacupballerina:
teacupballerina Featured By Owner Jul 14, 2010  Student General Artist
ahahah XD thanks!
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 1973 × 1921




Details

Submitted on
July 13, 2010
Image Size
4.8 MB
Resolution
1973×1921
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,825
Favourites
77 (who?)
Comments
69
Downloads
18
×